Kraj

McCann rozpoczyna akcję "Bra Cam" dla Nestle Fitness [wideo]

W mediach społecznościowych pojawił się film dokumentujący, ile razy w ciągu dnia kobiecy biust jest obserwowany przez innych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXMIkQtVHy4w%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
McCann Worldgroup rozpoczął realizację nietypowej akcji społecznej “Bra Cam”, która ma przekonać kobiety na całym świecie do dbania o zdrowie piersi i ich samobadanie. W mediach społecznościowych pojawił się film dokumentujący, ile razy w ciągu dnia kobiecy biust jest obserwowany przez innych (w biustonoszu aktorki została umieszczona kamera rejestrująca spojrzenia). Po obejrzeniu filmu kobiety są proszone o zamieszczanie postów z tagiem #CheckYourSelfie.

Ta zakrojona na globalną skalę akcja społecznościowa ma za zadanie przypominać kobietom, ich bliskim, przyjaciółkom i znajomym o potrzebie regularnego badania piersi oraz do pogłębiania wiedzy na temat profilaktyki raka piersi.

Projekt jest firmowany przez firmę Nestle, właściciela marki płatków Fitness.