Kraj

San Markos opracowała komunikację dla oferty kredytowej sieci Geant

Agencja reklamowa San Markos przygotowała dla sieci handlowej Geant strategię i kreację komunikacji nowej usługi o nazwie "Gotówka pod ręką"....

Agencja reklamowa San Markos przygotowała dla sieci handlowej Geant strategię i kreację komunikacji nowej usługi o nazwie “Gotówka pod ręką”. Oferta odnawialnych kredytów w ramach programu pilotażowego jest obecnie testowana w wybranych hipermarketach sieci Geant w Warszawie, Łodzi i Bydgoszczy. Jako operatora nowej usługi Geant powołał spółkę Geant Kredyt SA, która zleciła agencji San Markos opracowanie ogólnej koncepcji komunikacji (w tym nazwy i logo) dla nowego produktu i wszelkich materiałów BTL. Właścicielem sieci Geant jest Grupa Casino, która operuje w Polsce od 1996 r. (należy do niej również sieć supermarketów Leader Price). Obecnie w naszym kraju działa 19 hipermarketów Geant (w przyszłym roku mają powstać kolejne dwa – w Poznaniu i Łodzi), natomiast sieć Leader Price liczy obecnie 164 placówki – Grupa Casino zapowiedziała, że w tym roku skoncentruje się na rozbudowie tej sieci – otwartych ma być ok. 40 nowych sklepów. Przedstawiciele Geant nie chcą na razie określać terminu, w jakim usługa kredytów będzie dostępna we wszystkich placówkach sieci. (MB)