Kraj

Polskie Badania Outdooru rozpoczną współpracę z firmą Synergy

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozstrzygnęła konkurs, którego celem było nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie doradztwa strategicznego. Wygrała...

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozstrzygnęła konkurs, którego celem było nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie doradztwa strategicznego. Wygrała go firma Synergy Marketing Partners. “Podjęliśmy decyzję o nawiązaniu współpracy z firmą zewnętrzną, gdyż chcemy wzmocnić działania spółki. Zamierzamy wzbogacić jej strategię o nowy ekspercki punkt widzenia” – mówi Waldemar Kruk, prezes zarządu PBO. Synergy Marketing Partners zajmie się zarówno przygotowaniem strategii marketingowej dla produktu badawczego spółki, jak i jej wdrożeniem. Umowa w tej sprawie ma zostać podpisana w ciągu tygodnia. Prawdopodobnie pierwsze efekty współpracy PBO i Synergy Marketing Partners zostaną wprowadzone na rynek jeszcze w tym roku. Jak informuje Kruk, w przeglądzie ofert brało udział kilka firm, jednak nie podaje ich nazw. Udziałowcami utworzonej w lutym 2004 r. spółki PBO są dwie firmy reklamy zewnętrznej – AMS SA i Clear Channel Poland. AMS SA dysponuje 51 proc. udziałów, zaś Clear Channel Poland – 49 proc. Zakres jej działalności obejmuje badania skuteczności nośników reklamy zewnętrznej, autoryzację wyników badań w kampaniach oferowanych klientom oraz opracowywanie zasad i standardów prowadzenia dalszych badań outdooru w Polsce. W działaniach tych PBO korzysta ze wsparcia instytutu SMG/KRC Millward Brown Co. Synergy Marketing Partners Sp. z o.o. została założona przez Tomasza Piotrowskiego, wcześniej dyr. strategicznego agencji Ogilvy & Mather odpowiedzialnego m.in. za prowadzenie AmRest. Główny klient Synergy to AmRest (Ice Land, KFC i Pizza Hut). Większościowym udziałowcem agencji jest Nova Communications Group, do której należy m.in. agencja reklamowa Red 8 Communications Group. (JP)