Kraj

Lubię To odświeża wizerunek Virgin Mobile

Agencja przy współpracy z Isobar Poland zrealizowała siedem spotów, z czego cztery trafią do telewizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_XdCGf098e0%22%7D
Agencja Lubię To – Linked by Isobar przygotowała nową kampanię dla Virgin Mobile, w ramach której odświeżany jest wizerunek marki oraz jej oferta. Teaser pojawił się wczoraj, sama kampania wystartuje jutro i potrwa do końca roku.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Chce #wszystko” – rozumianym jako spełnienie wszystkich potrzeb młodych ludzi, gdyż w ofercie na kartę za 19 zł otrzymują 2 GB internetu, SMS-y bez limitu, 100 minut do wszystkich i darmowe aplikacje.
 
Lubię To – Linked by Isobar przy współpracy z Isobar Poland zrealizowała siedem spotów, z czego cztery trafią do telewizji, wszystkie zaś będą emitowane w internecie. Produkcją zajął się Platige Image, a za reżyserię odpowiadał Szymon Pawlik. Dodatkowo w kampanii przygotowano aktywację w postaci konkursu w internecie, który toczyć się będzie m.in. w aplikacji Snapchat oraz w serwisach społecznościowych YouTube i Facebook. Uczestnicy konkursu o nazwie “Selfie Battle” będą mogli codziennie wygrać nowy smartfon.
 
Media na potrzeby tej kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.