TNT rusza z nową kampanią reklamową. Firma kurierska pozycjonuje się jako “The People Network”.
TNT wprowadziła nową identyfikację wizualną marki, kładąc akcent na rolę pracowników i europejską sieć przewozu drogowego jako część swojej strategii “Perspektywy”.
Reklamy telewizyjne, spoty radiowe i billboardy oraz programy sprzedażowe i lojalnościowe mają wyróżniać firmę jako podmiot nowoczesny. Kampania jest wspierana przez marketing bezpośredni i elektroniczny marketing bezpośredni (EDM) w 60 krajach. Kampania została stworzona przez holenderską agencję Etcetera.
TNT rozpoczął współpracę z międzynarodową agencją Design Bridge, by na nowo stworzyć swoją identyfikację. Design Bridge stworzył nowe hasło TNT “The People Network” i zaprojektował logo.
Za adaptację materiałów odpowiada Gutenberg. Za zakup mediów w Polsce – PHD Media Direction. W Polsce kampania obejmie telewizję, radio, billboardy w 9 miastach, kampanię w internecie, a także marketing bezpośredni.