Przetargi

Samsung kontynuuje współpracę ze Starcomem

Kilkumiesięczny globalny przetarg na planowanie i zakup mediów zakończył się wygraną Starcomu.

Samsung Electronics zakończył kilkumiesięczny globalny przetarg na planowanie i zakup mediów, w którym wygrała grupa Starcom MediaVest. Wyniki konkursu wczoraj podały zagraniczne serwisy. Przedstawiciele polskiego Samsunga potwierdzili jedynie, że przetarg zakończył się. Nie podali jednak wyników.

Rozstrzygnięcie konkursu oznacza, że polski oddział Starcomu będzie kontynuował współpracę z jednym ze swoich największych klientów. Według danych Kantar Media w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy br. wydatki Samsunga wyniosły 46,6 mln zł, a w analogicznym okresie ub.r. 102,3 mln zł. Starcom obsługuje tego klienta od 2007 r. Przedstawiciele agencji wczoraj nie skomentowali informacji o przetargu.

Na short-liście globalnego przetargu, jak wynika z informacji “Adweeka”, znalazły się także sieci MEC i BPN. Według szacunków globalne roczne wydatki mediowe Samsunga wynoszą 2 mld dol.