Kraj

Vlogerzy BrandTube promują Walutomat.pl

Łączny zasięg kanałów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 mln widzów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fl2SOa23dsao%22%7D
Ruszyła kampania wizerunkowa w serwisie YouTube przygotowana przez agencję BrandTube na rzecz serwisu Walutomat.pl. Prowadzone działania targetowane są do grupy wiekowej 20-35 lat. Mają na celu wyjaśnienie zasad działania platformy wymiany walut, jaką jest Walutomat.pl i realizowane są przy współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem, Jackiem Gadzinowskim oraz kanałem “5 sposób na”. Jest to pierwsza kampania YouTube prowadzona przez firmę z tej branży w Polsce. Każdy z vlogerów biorących udział w kampanii przygotowuje odcinek dedykowany marce.

Łączny zasięg kanałów vlogerów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 mln widzów.

Dodatkowo BrandTube odpowiada za przeprowadzenie kampanii zasięgowej dla Walutomat.pl. Działania odsłonowe prowadzone są w modelu true view: in stream oraz in display, kierując widzów do filmów produktowych na kanale YouTube marki Walutomat.pl.