Ruszyła kampania wizerunkowa w serwisie YouTube przygotowana przez agencję BrandTube na rzecz serwisu Walutomat.pl. Prowadzone działania targetowane są do grupy wiekowej 20-35 lat. Mają na celu wyjaśnienie zasad działania platformy wymiany walut, jaką jest Walutomat.pl i realizowane są przy współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem, Jackiem Gadzinowskim oraz kanałem “5 sposób na”. Jest to pierwsza kampania YouTube prowadzona przez firmę z tej branży w Polsce. Każdy z vlogerów biorących udział w kampanii przygotowuje odcinek dedykowany marce.
Łączny zasięg kanałów vlogerów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 mln widzów.
Dodatkowo BrandTube odpowiada za przeprowadzenie kampanii zasięgowej dla Walutomat.pl. Działania odsłonowe prowadzone są w modelu true view: in stream oraz in display, kierując widzów do filmów produktowych na kanale YouTube marki Walutomat.pl.