Kraj

Startuje kampania outdoorowa Fundacji Banku Ochrony Środowiska

Autorem grafiki na plakatach jest Andrzej Pągowski.

Startuje kampania outdoorowa Fundacji Banku Ochrony Środowiska
Startuje ogólnopolska kampania billboardowa Fundacji BOŚ, która potrwa 
do 30 października. Nośniki z hasłem “Jestem Prosumentem” pojawią się 
w 16 miastach wojewódzkich. Billboardy zaprojektował 
Andrzej Pągowski. Za zakup mediów odpowiada Fundacja BOŚ, a działania PR prowadzi Grupa BRM.
“Jestem Prosumentem. Produkuję, konsumuję i sprzedaję energię…” tym hasłem Fundacja Banku Ochrony Środowiska promuje odnawialne źródła energii i wyjaśnia, kim jest prosument. Głównym celem działań reklamowych jest promocja ekologicznego projektu Fundacji “Postaw na słońce”, w ramach którego prowadzone będą szeroko zakrojone działania edukacyjne w zakresie odnawialnych źródeł energii. – Z badania zrealizowanego na nasze zlecenie we wrześniu br. przez TNS Global wynika, że aż 98 proc. Polaków nie ma pojęcia, co kryje się pod hasłem “prosument”. Ich ogólna wiedza na temat odnawialnych źródeł energii również pozostawia wiele do życzenia. Dlatego chcemy propagować wiedzę na temat bycia prosumentem, czyli producentem, konsumentem i sprzedawcą energii – podkreśla Andrzej Pietrucha, prezes Fundacji BOŚ.
Równolegle z kampanią rusza ogólnopolski konkurs dla szkół, w którym może wziąć udział młodzież gimnazjalna i ponadgimnazjalna. Fundacja przygotowała tu dwa niezależne konkursy (badawczy i filmowy), w których pula nagród przekracza 60 tys. zł.
Poza kampanią outdoorową i konkursem dla szkół Fundacja BOŚ zrealizuje szereg działań edukacyjnych i informacyjnych: począwszy od audycji i konkursów radiowych, skończywszy na publikacjach w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Powstał także specjalny portal internetowy dedykowany projektowi.