Kraj

Grupa RMF wycofuje ze sprzedaży pakiet Classic PiN

Decyzja jest spowodowana wycofaniem z rynku marki Radia PiN.

Grupa RMF wycofuje ze sprzedaży pakiet Classic PiN – jest to spowodowane zmianą nazwy i formatu oraz odbiorcy przez ponadregionalne Radio PiN, które przestało nadawać w dotychczasowej formule 26 września br.
 
Pakiet Classic PiN funkcjonował na rynku od 2010 r. Obecnie Grupa RMF oferuje dwa produkty premium: RMF Classic, radio nadające w 19 największych miastach Polski, i pakiet RMF z Klasą, obejmujący RMF FM i RMF Classic.
 
RMF Classic jest słuchane codziennie przez 0,5 mln osób, a każdego tygodnia – przez 3,5 mln. Średnio każdy ze słuchaczy spędza ze stacją ponad 2 godziny dziennie. Jedną z flagowych audycji RMF Classic jest “Lista przebojów muzyki filmowej”, ruszyła właśnie jej czwarta edycja. Od tego sezonu program nadawany jest o nowej porze – w niedziele od godz. 18. Już wkrótce, po ograniczeniu zasięgu Radia Zet Chilli do trzech miast, RMF Classic pozostanie jedyną upmarketową muzyczną stacją ponadregionalną w Polsce, adresowaną do osób dobrze wykształconych, lepiej zarabiających, na prestiżowych stanowiskach i mieszkańców wielkich miast (dane: Radio Track, Millward Brown, czerwiec-sierpień 2014).