Zagranica

Pepsi wprowadza wariant słodzony stewią

Limitowana seria Pepsi True będzie dostępna przez Amazon.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQdwlv4hzbDY%22%7D
PepsiCo wprowadziło limitowaną serię napojów Pepsi w zielonym opakowaniu i słodzonych stewią. Napoje są dostepne przez sklep Amazon.com.

PepsiCo Inc. chce tym launchem zbadać możliwości wykorzystania kanału e-commerce. Pepsi ze stewią będzie dostępnie jedynie w wersji online. Jedna puszka zawiera 60 kalorii w porcji o pojemności 7,5 uncji. Ruch jest odpowiedzią na działanie Coca-Coli, która wprowadziła na rynek Colę Life słodzoną stewią i wsparła ją rozległą kampanią na terenie Wielkiej Brytanii. Produkt PepsiCo będzie na razie dostępny w Stanach Zjednoczonych.

Pepsi True słodzona stewią zawiera o 30 proc. mniej kalorii niż wariant tradycyjnie słodzony. Nowy wariant będzie wspierany cyfrowo, aby zbudować w konsumentach świadomość nowości i zachęcić do kupowania online. PepsiCo nie wyklucza wprowadzenia napoju do sprzedaży detalicznej.

(Popsop)