PepsiCo wprowadziło limitowaną serię napojów Pepsi w zielonym opakowaniu i słodzonych stewią. Napoje są dostepne przez sklep Amazon.com.
PepsiCo Inc. chce tym launchem zbadać możliwości wykorzystania kanału e-commerce. Pepsi ze stewią będzie dostępnie jedynie w wersji online. Jedna puszka zawiera 60 kalorii w porcji o pojemności 7,5 uncji. Ruch jest odpowiedzią na działanie Coca-Coli, która wprowadziła na rynek Colę Life słodzoną stewią i wsparła ją rozległą kampanią na terenie Wielkiej Brytanii. Produkt PepsiCo będzie na razie dostępny w Stanach Zjednoczonych.
Pepsi True słodzona stewią zawiera o 30 proc. mniej kalorii niż wariant tradycyjnie słodzony. Nowy wariant będzie wspierany cyfrowo, aby zbudować w konsumentach świadomość nowości i zachęcić do kupowania online. PepsiCo nie wyklucza wprowadzenia napoju do sprzedaży detalicznej.
(Popsop)