Kraj

Psie i kocie rozmowy w Heyah

Telekomunikacyjna marka startuje z nową komunikacją. Spot telewizyjny przygotowała agencja G7, a za promocję online odpowiada agencja Engine, za social media - Blueberry.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0Om7Lhx7XNM%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową swojej drugiej marki – Heyah. Osią kampanii jest spot reklamowy (emisja w TV i internecie) pt. ”NiedoPSIEgadania”.   

Kampania promuje ofertę ”Rozmowy bez limitów do wszystkich sieci” w Heyah (koszt: 7 zł dziennie).

Kampania reklamowa obejmuje także radio. Spot telewizyjny przygotowała agencja G7, a za promocję online odpowiada agencja Engine, za social media – Blueberry.