Kraj

Polskie Badania Internetu mają nowego dyrektora ds. komunikacji

Stanowisko objęła Anna Miotk, wcześniej dyrektor badań i rozwoju spółki Newspoint.

Polskie Badania Internetu mają nowego dyrektora ds. komunikacji
Anna Miotk została nowym dyrektorem ds. komunikacji w spółce Polskie Badania Internetu (PBI). Będzie odpowiedzialna za stworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnej spółki, a także za wybrane działania związane z rozwojem produktów i usług. Bezpośrednio podlega prezesowi spółki Andrzejowi Garapichowi.
Stanowisko dyrektora ds. komunikacji zostało nowo utworzone – wcześniej PBI miało PR managera. Na tym stanowisku pracowała Joanna Trybuchowska, która zakończyła współpracę z firmą z końcem września br.

Poprzednio Anna Miotk pełniła funkcję dyrektora ds. badań i rozwoju produktu w Newspoint, marce specjalizującej się w monitoringu internetu. Odpowiadała za raporty i analizy medialne, rozwój produktów i usług firmy z zakresu monitoringu social mediów oraz wybrane działania marketingowe. W latach 2005-2007 pracowała jako account manager w ITBC Communication, gdzie koordynowała realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii. Odpowiadała również za działania PR realizowane dla samej agencji. Wcześniej była zatrudniona w Weber Shandwick, gdzie realizowała projekty dla firm z sektorów nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Pierwsze doświadczenia z zakresu PR zdobywała w agencji On Board PR, gdzie opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 r.

Miotk jest doktorem nauk politycznych, autorką rozprawy doktorskiej “Pomiar i ocena rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” obronionej w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.