Kraj

Michał Wiśniewski oficjalnie kieruje działem social media w Cheil Poland

Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer.

Michał Wiśniewski oficjalnie kieruje działem social media w Cheil Poland
Michał Wiśniewski objął nowo utworzone stanowisko head of social w Cheil Poland, o czym informowaliśmy nieoficjalnie 2 września w MMP24. Wiśniewski odpowiedzialny będzie za kierowanie działem social media oraz rozwój jego kompetencji.

Wiśniewski z branżą reklamową związany jest od 2009 r. Współtworzył oraz prowadził kampanie m.in. dla Diageo, EMI Music Poland, Fox International Channels Poland, H&M, Hasbro, Komisji Nadzoru Finansowego, Levi’s, Marks & Spencer, McDonald’s, AXN, Unipetrol, Aviva, Unilever, PKO BP czy P&G. Wcześniej w grupie ARBOinteractive odpowiadał za rozwój sprzedaży bezpośredniej w dziale Facebook NOW. Od 2011 r. pracował na stanowisku new business managera w Mint Media. Przed ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer (po akwizycji spółki przed Dentsu Aegis Network w Isobar Poland).