Kraj

Startuje ogólnopolska kampania radiowej Czwórki

Działania reklamowe obejmą outdoor, prasę, internet, kino i reklamę niestandardową.

Startuje ogólnopolska kampania radiowej Czwórki
Wczoraj wystartowała kampania reklamowa Czwórki – Polskiego Radia. Działania mają charakter wizerunkowy i obejmą outdoor, prasę, internet, kino oraz reklamę niestandardową w największych aglomeracjach. Będą skierowane do słuchaczy w wieku 15-30 lat.
Działania mające promować nowy wizerunek anteny rozpoczęły się od akcji teaserowej, w ramach której już od 1 października na nośnikach reklamy zewnętrznej można było zobaczyć intrygujące hasła – “się słucha się” oraz “się dzieje się”. Kampania reklamowa obejmie osiem miast Polski: Warszawę, Kraków, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Łódź, Wrocław i Katowice. Główne hasło kampanii – “Czwórka. Się słucha się” – będzie modyfikowane w zależności od typu nośnika i umiejscowienia reklamy.

Głównym celem działań jest pozytywny przekaz zachęcający do działania i wspólnej zabawy, co ma odnosić się do tego, że w czwórce tworzy się program oparty na interakcji ze słuchaczami. Jesienna ramówka stacji ma mieć charakter żywiołowy i radosny, docierający do ludzi młodych i aktywnych.

Kreację przygotowała agencja We Love Ads, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media we współpracy z Agencją Promocji Polskiego Radia oraz zespołem Programu IV.