Kraj

Kabanosy w kinie

Rozpoczyna się współpraca marki Tarczyński z siecią Cinema City i Helios.

Firma Tarczyński SA z początkiem października rozpoczęła współpracę z sieciami kin Cinema City i Helios. We wszystkich barach kinowych obu sieci dostępne są teraz Kabanosy Tarczyński Exclusive GO! w dwóch wariantach smakowych. Wprowadzenie produktu do barów kinowych jest wspierane za pomocą materiałów marketingowych i komunikacji na ekranach plazmowych. W październiku w całej sieci Cinema City oraz Helios realizowana jest również regularna kampania reklamowa marki Tarczyński. Współpraca obejmie także sponsoring tytularny sal kinowych w siedmiu głównych lokalizacjach oraz działania bezpośrednie podczas spotkań z cyklu pokazów Ladies Night/Kino Kobiet. Projekt koordynowany jest przez New Age Media.
W specjalnych blokach reklamowych przed samym filmem emitowane będą 30-s spoty promujące kabanosy Tarczyński, które mają eksponować główne walory kabanosów: stopień wysuszenia, kruchość i jakość – cienkie i wyprodukowane z wysokiej jakości mięsa.
Promocja w kinach jest częścią szerokich działań marketingowych marki Tarczyński, na które składa się m.in. kampania w TV, internecie oraz silne wsparcie trademarketingowe. O działaniach marketingowych i kampanii jesiennej informowaliśmy w MMP24 3 października.