Kraj

Aflofarm kontynuuje współpracę z Mindshare przez kolejny rok

Największy reklamodawca bez przetargu pozostaje z dotychczasowym domem mediowym.

Aflofarm zdecydował się kontynuować współpracę z domem mediowym Mindshare Polska. Decyzja została podjęta bez przeglądu ofert. Mindshare będzie czwarty rok z rzędu pracował dla Aflofarmu. W 2015 r. dom mediowy będzie  wciąż odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii telewizyjnych marketera, ale także za część aktywności Aflofarmu w internecie. Jak mówi Adrian Kawecki, prezes zarządu domu mediowego Mindshare Polska, kontrakt ten cieszy szczególnie, ponieważ klient zdecydował się na rozszerzenie zakresu działań, powierzając agencji tradycyjnie obsługę budżetu telewizyjnego, ale także częściowo internetowego. Za obsługę spółki odpowiedzialny jest zespół nadzorowany przez Annę Bieńkowską, director, client leadership Mindshare Polska. Kontrakt podpisano do końca 2015 r.

Aflofarm od lat jest liderem w zakresie wydatków reklamowych. Według danych Kantar Media w 2013 r. spółka przeznaczyła 960 mln zł na reklamę, z tego 575 mln zł na aktywność w telewizji. W bieżącym roku wydatki te będą zapewne jeszcze wyższe. Jak wynika z podsumowania pierwszych ośmiu miesięcy (styczeń-sierpień 2014 r.), Aflofarm przeznaczył na reklamę 844 mln zł, w tym 505 mln zł w telewizji.