Kraj

3M propaguje innowacje

Rusza ogólnopolska kampania marki.

“Łączą nas innowacje” to główne hasło ogólnopolskiej kampanii komunikacyjnej zainicjowanej przez firmę 3M. Celem projektu jest zbadanie poziomu innowacyjności Polaków oraz podniesienie świadomości społecznej na temat znaczenia i roli innowacyjnych rozwiązań w życiu codziennym.

Kluczowym elementem kampanii jest “Raport 3M Innowacyjny Polak 2014”, który powstał na podstawie badania opinii publicznej dotyczącego innowacyjności Polaków. Celem badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie 3M było zebranie informacji o tym, czy Polacy są otwarci na innowacje i w jakim stopniu korzystają z nich w domu, pracy, obszarze bezpieczeństwa oraz zdrowia.

W ramach kampanii wystartowała również dedykowana strona internetowa, na której prezentowane są wyniki badania. Znajduje się tu także test na innowacyjność. Odpowiadając na kilkanaście prostych pytań można dowiedzieć się, czy ma się zdolności w zakresie realizowania zadań i rozwiązywania problemów w sposób twórczy.

Strona umożliwia też udanie się w podróż do świata innowacji, dzięki wirtualnej wycieczce po Centrum Innowacji 3M we Wrocławiu. Rolę i znaczenie innowacji w codziennym życiu można również poznać oglądając historie czterech bohaterów: pielęgniarki, lekarza, menedżera i górnika, a także zaglądając do działu z ciekawostkami.

Kampania “Łączą nas Innowacje” będzie komunikowana w mediach społecznościowych: w Facebooku i LinkedIn, a także w portalu Pracuj.pl. Dodatkowo firma 3M nawiązała współpracę z kanałem Discovery, gdzie wyświetlane będą 30-sekundowe spoty informujące o innowacjach 3M i kampanii.

Za strategię, kreację i komunikację kampanii odpowiedzialny jest zespół agencji FleishmanHillard.