M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marta Glinka nową dyrektor marketingu LOT-u

Maciej Burlikowski | 13 października 2014, 06:00

Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który został dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

Marta Glinka została nową dyrektor marketingu Polskich Linii Lotniczych PLL LOT. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który został dyrektorem zarządzającym LOT Travel.

Marta Glinka ma 15-letnie doświadczenie w marketingu. Od 2007 r. pracowała w firmie alkoholowej CEDC, gdzie zajmowała się markami, takimi jak: Żubrówka, Soplica, Grant’s, Metaxa, Jim Beam, Jeagermeister. Wcześniej przez siedem lat pracowała w Tchibo Warszawa, ostatnio jako senior brand manager odpowiadała m.in. za marki Gala i Davidoff. Ma 39 lat, ukończyła zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Wcześniej za działania marketingowe LOT-u odpowiadał Michał Leman, który zajmował stanowisko dyrektora marketingu i produktu. Kilka tygodni temu w ramach wprowadzania nowej struktury w firmie obszary marketingu i produktu zostały rozdzielone. Leman nadal pełni obowiązki dyrektora biura rozwoju produktu, ale przede wszystkim będzie odpowiedzialny za rozwój nowej spółki LOT Travel jako jej dyrektor zarządzający. Biuro podróży LOT Travel zostało uruchomione przez PLL LOT w czerwcu br. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podróży służbowych, sprzedaży pakietów wyjazdowych przygotowywanych według indywidualnych potrzeb klientów, dystrybuuje również ofertę największych polskich biur podróży.

Leman jest związany z LOT-em od 2013 r., wcześniej w latach 2009-2010 pełnił funkcję dyrektora biura zarządu. Stanowisko dyrektora biura marketingu i produktu objął w kwietniu ub.r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,