Kraj

Fortuna startuje z jesienną kampanią soków pomidorowych

Produkty Agros Novej promowane są jako zdrowa przekąska. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brand Place, za realizację - Lemon, media na potrzeby działań kupuje MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnAQgdoU1Uv8%22%7D
W ubiegłym tygodniu wystartowała kampania soków marki Fortuna z portfolio Agros Novej. Działania reklamowe mają wspierać całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni.

Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność – zaledwie 17 kalorii w 100 ml soku) i zachęcenie do ich spożywania. W spocie marka chwali się także zdobyciem trzech gwiazdek i prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak – Superior Taste.

Reklamy będą emitowane m.in. w TVP, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Po dużej kampanii Fortuny, która miała miejsce w lutym br., jesienna akcja jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji soków pomidorowych i warzywnych Fortuna jako alternatywy dla słodkich przekąsek między posiłkami. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Brand Place, za realizację – Lemon, media na potrzeby działań kupuje MediaCom.