W ubiegłym tygodniu wystartowała kampania soków marki Fortuna z portfolio Agros Novej. Działania reklamowe mają wspierać całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni.
Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność – zaledwie 17 kalorii w 100 ml soku) i zachęcenie do ich spożywania. W spocie marka chwali się także zdobyciem trzech gwiazdek i prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak – Superior Taste.
Reklamy będą emitowane m.in. w TVP, Polsacie, TVN i stacjach tematycznych. Po dużej kampanii Fortuny, która miała miejsce w lutym br., jesienna akcja jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji soków pomidorowych i warzywnych Fortuna jako alternatywy dla słodkich przekąsek między posiłkami.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Brand Place, za realizację – Lemon, media na potrzeby działań kupuje MediaCom.