Kraj

Liberty Ubezpieczenia - czołg w reklamie

Czy firma ubezpieczeniowa wystawi polisę na czołg z II wojny światowej? Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey Group.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyWuw0dcgvvs%26list%3DUURudQ8J0-uUCAiNbd3fYe5A%22%7D
Polski oddział hiszpańskiej firmy ubezpieczeniowej Liberty Seguros kontynuuje kampanię reklamową  zmieniającą markę z Liberty Direct na Liberty Ubezpieczenia.

15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey Group, za działania w internecie odpowiadają Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje Havas Media.

– Ciekawostką nowego spotu jest czołg M3 Stuart, który wprowadza do kreacji element humorystyczny, tym niemniej w całej kampanii przedstawiamy Bogusława Wołoszańskiego jako eksperta informującego o faktach dotyczących strategicznej zmiany, przez jaką przechodzi obecnie nasza firma – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct Liberty Ubezpieczenia.

Czołgi M3 Stuart były wykorzystywane przez armię amerykańską podczas II wojny światowej m.in. w Afryce Północnej.