M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ewelina Lisowska w kampanii "Akademii Tańca TeleToon+"

Katarzyna Woźniak | 15 października 2014, 06:00

Ruszyła kampania reklamowa akcji.

Wystartowała kampania reklamowa akcji "Akademia Tańca TeleToon+”, w ramach której choreograf Agustin Egurrola i piosenkarka Ewelina Lisowska będą zachęcać dzieci i młodzież do aktywności ruchowej. Działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 7-16 lat, widzów serialu "Akademia Tańca” emitowanego w stacji autorskiej stacji platformy NC+. Kampania potrwa do połowy listopada i obejmie radio, telewizję, prasę młodzieżową oraz media internetowe.

W ramach akcji została uruchomiona specjalna strona internetowa, na której znajdują się filmiki instruktażowe oraz specjalna aplikacja pozwalająca na dodawanie własnych nagrań i dzielenie się nimi w portalach YouTube, Facebook oraz Nk.pl.

Spoty reklamowe kampanii będą emitowane w Radiu Eska oraz kanałach telewizyjnych Eska TV. Akcja będzie promowana w magazynach młodzieżowych wydawnictwa Bauer: "Bravo”, "Bravo Girl” i "Fun Club” oraz w portalach YouTube, Facebook, Nk.pl, Ipla.tv i TVN Player. Działaniom tym towarzyszyć będzie szeroka kampania displayowa w internecie (audience on demand) skierowana do dzieci interesujących się tańcem i muzyką. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia. "Akademia Tańca TeleToon+” będzie także wspierana i promowana przez Egurrola Dance Studio.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,