Startuje nowa odsłona kampanii launchującej smartfony z rodziny Sony Xperia Z3. W ramach kampanii za pomocą smartfonów nakręcono pierwszy w Polsce reportaż w technologii 4K.
Reportaż zatytułowany “Tajemnice zbrodni” powstał w ramach współpracy Sony z telewizją AXN przy pierwszej polskiej produkcji serialu “Zbrodnia”, w reżyserii Grega Zglińskiego. Serial będzie można oglądać w telewizji AXN od 16 października. Zdjęcia kręcono w czerwcu i sierpniu 2014 r. Do realizacji filmu użyto wyłącznie smartfonów Xperia Z2.
Kampania wspierająca projekt rozpocznie się 16 października i potrwa do 2 listopada. Działania obejmą telewizję i digital. Spot TV 15-s wyprodukowany przez AXN emitowany będzie na antenie TVN, Polsat i w niszowych kanałach TVN. Video w Internecie, 30-s spot wyprodukowany przez AXN emitowany będzie w Ipla, TVN Player, YouTube. Działania uzupełni sponsoring i lokowanie produktu w samym serialu – “Zbrodnia” – za koordynację tych działań odpowiadał MediaCom Beyond Advertising.
Realizacją reportażu, działaniami PR i social media zajęła się agencja KodID. Walk odpowiadał za kreacje digital, zaś Greenmark za działania BTL. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa.