M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Andrzej Pągowski w kampanii UPC Biznes

Katarzyna Woźniak | 21 października 2014, 06:00

W drugiej odsłonie kampanii filmowej "Think Big" UPC Biznes Andrzej Pągowski występuje jako artysta i przedsiębiorca.

Wystartowała druga odsłona kampanii programu dla małych firm z globalnymi ambicjami – "Think Big" UPC Biznes. Działania promocyjne będą miały swoje odsłony w internecie i Telewizji Cyfrowej UPC.
Założenia tegorocznej odsłony konkursu przedstawiają cykl krótkich filmów z udziałem przedsiębiorców, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Swojego wizerunku na rzecz kampanii użyczyli właściciele firm, którzy potrafią w praktyce połączyć pasję i działalność w zgodzie z ideą Think Big.
Bohaterem drugiego spotu filmowego promującego program został Andrzej Pągowski. Na kilkunastu kadrach obrazujących receptę na powodzenie w biznesie "by Pągowski" możemy obserwować wędrówkę znanego, polskiego artysty po jego ulubionych miejscach zlokalizowanych w pobliżu bielańskiego studia reklamowego Kreacja Pro. Hasło tegorocznej edycji "Think Big" i samej kampanii brzmi "We share your passion for business”.
Sam konkurs oraz promująca jego idee kampania to efekt inicjatywy UPC Biznes – biznesowego ramienia UPC Polska. "Think Big" to program adresowany do wszystkich właścicieli firm, którzy działają na bazie innowacyjnych technologii i rozwiązań oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojego biznesu.
Pierwsza edycja programu miała miejsce na przełomie 2013 i 2014 r., a jej laureatami zostali twórcy IzzyBike – projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2015 r. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada.
Andrzej Pągowski we wrześniu br. stworzył  kreację artystyczną II edycji programu – plakat, ilustrujący przesłanie programu.
Artysta oceni także potencjał innowacyjności drzemiący w uczestnikach tegorocznej odsłony konkursu – wcieli się w rolę jurora bieżącej edycji programu.
Spoty można oglądać na specjalnej stronie internetowej, w YouTube, na 11. kanale Telewizji UPC.
Za kreację i realizację spotów odpowiadają Ignacy Matuszewski i Konrad Olszewski.
Partnerami honorowymi programu są Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.
Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,