Kraj

Visolvit w nowych opakowaniach zaprojektowany przez CzteryCzwarte

Inspiracją do konceptu graficznego stała się nowa kampania reklamowa stworzona przez agencję Ambasada BC.

Visolvit w nowych opakowaniach zaprojektowany przez CzteryCzwarte
Na zlecenie firmy Angelini agencja CzteryCzwarte Brand Design przeprowadziła redesign marki Visolvit. Stworzone z myślą o dzieciach w różnym wieku zestawy witamin w nowej odsłonie są już dostępne w aptekach.

Redesign stanowił jeden z etapów pracy nad odświeżeniem wizerunku marki, znanej w Polsce od 40 lat. Dodatkowym powodem do zmiany opakowań było wprowadzenie dwóch nowych produktów pod marką Visolvit. Oprócz dotychczasowego Visolvitu w formie saszetek teraz dostępne są także żelki multiwitaminowe oraz syrop dla najmłodszych dzieci.

Inspiracją do konceptu graficznego stała się nowa kampania reklamowa stworzona przez agencję Ambasada BC. Występujący w spocie telewizyjnym duszek to nowy brand hero marki. Postać zajmuje centralne miejsce także na stworzonych przez CzteryCzwarte opakowaniach. Projektanci wybrali jednocześnie zdecydowane zróżnicowanie kolorystyczne opakowań poszczególnych produktów po to, by podkreślić ich odrębność.