Kraj

Onet startuje z kampanią wizerunkową

Wystartowały działania promocyjne pod hasłem "Każdy ma swój Onet". Koncept i kreacje do kampanii przygotowała agencja Open.

“Każdy ma swój Onet” – pod tym hasłem rozpoczyna się kampania wizerunkowa największego medium online w Polsce. Wraz z datą pojawienia się nowej odsłony Onetu zaplanowany został start ogólnopolskiej kampanii  wizerunkowej. Działania reklamowe realizowane dla marki będą wspierały zmiany produktowe, takie jak wprowadzenie funkcjonalności obserwowania wybranych tematów, twórców czy brandów mediowych, pojawienie się nowych autorów oraz odświeżonego designu strony głównej. Celem zaprezentowanych rozwiązań jest lepsze dopasowanie się do potrzeb użytkowników, dlatego też nowa kampania pod hasłem “Każdy ma swój Onet” w emocjonalny sposób ma przekonywać odbiorców, że portal jest medium odpowiadającym ich indywidualnym zainteresowaniom.

Kampania pod hasłem “Każdy ma swój Onet” będzie realizowana w pełnym zakresie mediów i potrwa kilka tygodni. W akcji zostaną wykorzystywane spoty telewizyjne (30-, 15-sekundowe; stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz radiowe (15-sekundowe; stacje grupy Eurozet, Time i RMF). Ponadto działania będą prowadzone w prasie (m.in. tytuły z grupy RASP), kinach (sieci Multikino oraz Cinema City), na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jednocześnie oprócz działań ATL-owych zaplanowane zostały interaktywne aktywności angażujące użytkowników (m.in. działania autopromocyjne wykorzystujące media społecznościowe), dodatkowo w samym serwisie pojawią się elementy edukacyjne. Na stronie głównej Onetu internauci znajdą komunikaty informujące o zmianach oraz specjalnie przygotowany landing page, dzięki któremu będą mogli poznać nowe funkcjonalności Onetu.
Koncept i kreacje do kampanii przygotowała agencja Open, produkcją spotu telewizyjnego zajął się dom produkcyjny TYyrka Studio, a jego reżyserem był Maciej Szwabe. Sesję zdjęciową zrealizował Łukasz Murgrabia. Aktywności realizowane w internecie przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom oraz dział marketingu i komunikacji Onetu.