Kraj

ING Bank inwestuje w wizerunek

Brain, Gong i Lowe Media przygotowały dla banku kampanię "Liczą się ludzie". Do emisji w TV trafiły 60-sek. spoty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fhnn_ChnlBnY%26list%3DUUTcL7-enpBwGlUppbES3arQ%22%7D
ING Bank Śląski postanowił przeprowadzić wizerunkową kampanię pod hasłem ”Liczą się ludzie”. Bohaterowie reklam opowiadają o swoich marzeniach (w domyśle – w których realizacji bank może pomóc).

Projekt reklamowy przygotowały agencje Brain i Gong oraz dom mediowy Lowe Media.

Do emisji w telewizyjnych blokach reklamowych trafiły 60-sekundowe spoty reklamowe i ich skrócone 30-sekundowe wersje. Kampania obejmuje m.in. telewizję i internet (w tym social media).