Kraj

Hochland z loterią na 20-lecie

Loteria "Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce" otrzyma wsparcie w radiu, internecie, na outdoorze i w miejscach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za zakup mediów odpowiedzialny jest AdComms Media i Marketing Group.

Hochland z loterią na 20-lecie
Hochland komunikuje loterię “Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”. Firma wystartowała w połowie października z silnym wsparciem urodzinowego konkursu konsumenckiego. Działania reklamowe obejmują  radio, internet (kluczowe serwisy), outdoor (citylighty oraz tablice 6×3 m), aktywności PR w prasie, a także materiały POS.

Kampania radiowa jest realizowana przy użyciu pakietu Zet Barometr, w skład którego wchodzi Radio Zet, Pakiet 50 Stacji Niezależnych oraz Antyradio. Kampania radiowa, w której wykorzystano duospoty 20-sek.+10-sek., emitowane w godzinach popołudniowych, potrwa do 21 listopada.

W internecie zaplanowano kampanię wizerunkową o dużym zasięgu, w kluczowych serwisach: wp.pl, onet.pl, interia.pl, serwisach Agory z naciskiem na sekcje tematyczne skierowane do kobiet. Kampania w internecie wykorzystuje duże formaty reklamowe: double billboard, triple billboard, halfpage i działania o bardzo dużym zasięgu na jakościowych serwisach. Ta kampania potrwa do 30 listopada. Estymowany zasięg to 17,6 mln UU.

Kampania outdoorowa jest realizowana przy użyciu dwóch form nośników reklamowych: citylightów (1,2×1,8 m) oraz tablic FL 18 (6×3 m) i jest realizowana na terenie miast: Warszawa, Poznań, Kraków, Łódź, Katowice, Wrocław, Szczecin, Trójmiasto. W kampanii jest użytych 600 nośników typu citylight, które usytuowane są w pobliżu większych sklepów i centrum handlowych. Kampania przy użyciu citylightów potrwa do 31 października. Z kolei w przypadku kampanii wykorzystującej tablice FL 18 jest użytych 218 nośników. Tablice te zlokalizowane są przy głównych ciągach komunikacyjnych 8 głównych miast. Kampania przy użyciu tablic FL 18 zakończy się 30 listopada.

Idea promocji – 20 tys. zł dziennie na 20 lat Hochland – wykorzystuje okazję 20-letniej obecności Hochland w Polsce. Zasady promocji polegają na wykorzystaniu prostego mechanizmu: kup jeden z promocyjnych produktów Hochland z unikatowym kodem i zachowaj paragon, wyślij i wygrywaj 20 tys. zł dziennie, przez 8 tygodni.

Okres trwania promocji to dwa miesiące, od 01.10  do 28.11.2014.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Grasp, a za zakup mediów odpowiedzialny jest AdComms Media i Marketing Group.