Kraj

Kolejna realizacja Scholz & Friends, TFP i Media Direction dla Plush Mix

Agencje zrealizowały kolejną reklamę dla marki prepaid Polkomtela.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZsOK9MEhEuY%26list%3DUU4F-QkQb_ilurIEOVMUNDhg%26index%3D2%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, realizuje kolejną odsłonę kampanii reklamowej oferty Mix w ramach wprowadzonej niespełna dwa miesiące temu marki Plush.

Film reklamowy pt. ”Akwarium” trafił do emisji w telewizji i internecie. Kreacją zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Autorami scenariusza są Marcin Mroczek i Andrzej Błachut. Spot wyreżyserował Kamil Polak. Produkcją zajęło się studio TFP (Ryszard Kłosowski), a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Media Direction.