Kraj

Kolorowy komputer i kampania Adaxa

Nowy komputer o niezwykłym wyglądzie, w kolorze pomarańczowym, wprowadza do sprzedaży JTT. ADAX Bravo Flex adresowany jest do użytkowników domowych....

Nowy komputer o niezwykłym wyglądzie, w kolorze pomarańczowym, wprowadza do sprzedaży JTT. ADAX Bravo Flex adresowany jest do użytkowników domowych. Ma małe wymiary, komponenty multimedialne, m.in. DVD, i jest wykonany w standardzie IAPC (Instantly Avialable PC), pozwalającym na natychmiastowe używanie komputera zaraz po włączeniu. Obudowa nie została zaprojektowana przez JTT, ale wybrana z katalogu jednego z producentów. Dostępne są dwie konfiguracje komputera z Pentium III 700 MHz w cenie 5999 zł netto i z Pentium III 500 MHz z w cenie 3999 zł. Kampania prasowaĘpromująca ten produkt rozpocznie się na przełomie lutego i marca. Obecnie trwa przetarg, który wyłoni agencję przygotowującą kampanię. Budżet zamknie się kwotą 500 tys. zł. (TW)