M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Statoil Polska promuje we wrześniu ogólnopolską akcję informacyjną dla dzieci

Serwis Dzienny | 1 września 2004, 00:00

Statoil Polska organizuje we wrześniu br. akcję informacyjno-edukacyjną "Bezpieczeństwo dziecka na drodze". Ma ona na celu zapoznanie dzieci z zasadami...

Statoil Polska organizuje we wrześniu br. akcję informacyjno-edukacyjną "Bezpieczeństwo dziecka na drodze". Ma ona na celu zapoznanie dzieci z zasadami bezpiecznego korzystania z dróg publicznych. Obecnie rozpoczęta kampania jest prowadzona przez spółkę po raz piąty. Ma objąć 20 tysięcy uczniów pierwszych klas szkół podstawowych zlokalizowanych obok stacji benzynowych Statoil. Działania obejmą w sumie 100 polskich miast. W spotkaniach w szkołach mają wziąć udział przedstawiciele policji. Wszystkie objęte akcją dzieci otrzymają służące lepszej widoczności na drodze elementy odblaskowe. Dodatkowo w tegorocznej kampanii Statoil Polska wyda Kodeks Młodego Rowerzysty opracowany specjalnie dla dzieci przygotowujących się do egzaminu na kartę rowerową. W ramach spotkań w szkołach zostaną zorganizowane konkursy wiedzy o zasadach poruszania się po drogach, w których dzieci będą mogły wygrać zabawki. W związku z pięcioleciem akcji Statoil Polska zorganizuje na swoich stacjach konkurs dla dzieci w wieku do 10 lat. Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest złożenie na stacji w okresie od 1 do 30 września pracy rysunkowej dziecka na temat "Bezpieczna droga do szkoły". Nagrodami będzie: 50 rowerów wraz z kaskami ochronnymi, 100 tornistrów Disneya i 10 tys. emblematów odblaskowych. Rozwiązanie konkursu nastąpi 15 października. Podobny konkurs zostanie przeprowadzony w szkołach, gdzie będzie miała miejsce akcja "Bezpieczeństwo dziecka na drodze". W konkursie w szkołach nagrodami są także rowery. Napoje i słodycze do szkół na potrzeby akcji dostarczą dostawcy stacji Statoil: Van Melle, Maspex, Hoop, Hortex, Coca-Cola, Pepsi-Cola General Bottlers oraz Mclane. Akcja będzie promowana kampanią reklamową w radiu i internecie. "Mediaplan obejmuje stacje radiowe: RMF FM i Eska Warszawa oraz portale internetowe: Onet.pl, Gazeta.pl, Edu.com, Nauka.pl, PIT.pl, AutoInternet.pl i Interia.pl" - mówi Maria Grycner, account executive w obsługującej koncern agencji Partner of Promotion. Kreacją dla Statoil Polska zajmuje się agencja reklamowa Lowe GGK, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,