Kraj

Rozpoczyna się drugi etap rebrandingu Costa Coffee

CHI rozpoczyna w Polsce fazę rebrandingu, w wyniku którego wszystkie kawiarnie Coffeeheaven zmienią się w Costa Coffee.

Rozpoczyna się drugi etap rebrandingu Costa Coffee
CHI Polska, operator kawiarni Costa i Coffeeheaven, kontynuuje proces rebrandingu i rozpoczyna jego drugi etap, w wyniku którego pozostałe kawiarnie sieci pod dotychczasowym brandem Coffeeheaven zostaną przemianowane na Costa Coffee. Proces ma się zakończyć do końca 2015 r. O pierwszych ruchach strategicznych w tym obszarze informowaliśmy w marcu ubiegłego roku (MMP24 z 5 marca 2014 r.). 

Poza procesem rebrandingu firma stara się skupiać również na rozwoju sieci w Polsce. W ciągu najbliższych miesięcy w planach jest otwarcie trzech nowych kawiarni. – Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015 r., chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI Polska. Wraz z końcem sierpnia br. rozpoczęty został drugi etap rebrandingu, który obejmie wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie Coffeeheaven. W efekcie do końca lutego 2015 r. w Warszawie działać będzie wyłącznie marka Costa Coffee. Zakończenie pełnego procesu rebrandingu w całej Polsce planowane jest na koniec 2015 r.

Rebranding obejmuje również maszyny vendingowe i tym samym Coffeeheaven express zlokalizowane w rejonie warszawskim zmieniają się na Costa Express. Costa Express ma być propozycją dla tych, którzy chcą wypić kawę w pracy lub w podróży. Aktualnie CHI Polska zarządza 157 maszynami vendingowymi w naszym kraju, które zlokalizowane są na stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo.

Costa Coffee to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem liczby lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest Costa Coffee.

Przy kampanii pracują agencja reklamowa San Markos, agencja PR Citybell Consulting, K2 (internet i social media) oraz dom mediowy MediaCom. Za obsługę programu lojalnościowego Costa Coffee odpowiada Data Solutions.