Kraj

PZL przygotował nową reklamę Oleju Kujawskiego [wideo]

Wyróżnikiem produktu ma być zawartość kwasów Omega-3.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FV5r5fcda2ZA%22%7D
Wystartowała nowa kampania Oleju Kujawskiego (ZT Kruszwica), w której komunikowane jest pochodzenie z rzepaku oraz zawartość w nim kwasów Omega-3. Działania reklamowe prowadzone są m.in. w telewizji.

Kreację nowej odsłony Oleju Kujawskiego przygotowała agencja PZL. Media dla ZT Kruszwica planuje i kupuje Starcom.