Marka DecoMorreno z portfolio Maspeksu startuje z kampanią dla linii My Coffee.
Bohaterkami spotu są trzy przyjaciółki i tajemniczy przystojniak z naprzeciwka, który budzi zainteresowanie pań współmierne do zainteresowania kawą z deserem w postaci ciastka.
Nowy produkt My Coffee dostępny jest w trzech rodzajach: cappuccino (o smaku waniliowym i czekoladowym), latte oraz 3w1. Do każdego z wariantów dołączone są kruche ciasteczka. DecoMorreno MyCoffee ma być propozycją dla kobiet aktywnych, które cenią smak jakość i aromat w wygodnym jednorazowym opakowaniu. Kampania jest emitowana w największych serwisach VoD, YouTube oraz najpopularniejszych serwisach internetowych dla kobiet.
Kampania jest wsparta działaniami w mediach społecznościowych, w serwisie Facebook. Marka przygotowała również konkurs dla fanek. Aby wziąć w nim udział, należy wejść na stronę marki, obejrzeć najnowszy spot i krótko opisać kontynuacją “balkonowej” historii. Na autorki najbardziej kreatywnych zakończeń czekają nagrody: zestawy produktów i filiżanki DecoMorreno, srebrne bransoletki Apart oraz tablet Apple iPad Air 16 GB WiFi.
Dodatkowo w ostatnim czasie zmieniła się strona internetowa marki DecoMorreno. Konkurs trwa do 28 listopada br. Za kreację kampanii odpowiada Lemon Sky JWT, za działania w Facebooku – agencja Lubię To, za kreację nowej strony internetowej – Grupa3. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.