Kraj

Maspex startuje z kawową kampanią

Marka DecoMorreno adresuje komunikat głównie do kobiet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8UXRr7yZWPA%22%7D
Marka DecoMorreno z portfolio Maspeksu startuje z kampanią dla linii My Coffee. 
Bohaterkami spotu są trzy przyjaciółki i tajemniczy przystojniak z naprzeciwka, który budzi zainteresowanie pań współmierne do zainteresowania kawą z deserem w postaci ciastka. 

Nowy produkt My Coffee dostępny jest w trzech rodzajach: cappuccino (o smaku waniliowym i czekoladowym), latte oraz 3w1. Do każdego z wariantów dołączone są kruche ciasteczka. DecoMorreno MyCoffee ma być propozycją dla kobiet aktywnych, które cenią smak jakość i aromat w wygodnym jednorazowym opakowaniu. Kampania jest emitowana w największych serwisach VoD, YouTube oraz najpopularniejszych serwisach internetowych dla kobiet.
Kampania jest wsparta działaniami w mediach społecznościowych, w serwisie Facebook. Marka przygotowała również konkurs dla fanek. Aby wziąć w nim udział, należy wejść na stronę marki, obejrzeć najnowszy spot i krótko opisać kontynuacją “balkonowej” historii. Na autorki najbardziej kreatywnych zakończeń czekają nagrody: zestawy produktów i filiżanki DecoMorreno, srebrne bransoletki Apart oraz tablet Apple iPad Air 16 GB WiFi.
Dodatkowo w ostatnim czasie zmieniła się strona internetowa marki DecoMorreno. Konkurs trwa do 28 listopada br. Za kreację kampanii odpowiada Lemon Sky JWT, za działania w Facebooku – agencja Lubię To, za kreację nowej strony internetowej – Grupa3. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.