M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Johnnie Walker startuje z nową globalną kampanią

( red. ) | 3 listopada 2014, 06:00

Marka whisky rusza z działaniami podkreślającymi jej charakter.

Johnnie Walker wystartował z nową globalną komunikacją. Tym razem w roli głównej występuje dwoje hedonistów rebeliantów i jednocześnie artystów. Celem kampanii ma być podkreślenie charakteru marki i jednocześnie zapewnienie o wyjątkowości czterech wariantów.

Za kreację odpowiada agencja Anomaly z Nowego Jorku. Akcja składa się z dwóch filmów emitowanych online. Działania będą miały również swoje odsłony w prasie i publikacjach cyfrowych.

Reklama ma odzwierciedlać rzemiosło, jakość i charakter produktów marki, a także przełożyć się na wzrost sprzedaży wszystkich wariantów.

W ubiegłym tygodniu marka ogłosiła globalny przetarg na kreację. Od 1999 r. główną agencją obsługującą budżet była Bartle Bogle Hegarty.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,