M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Raiffeisen Polbank w dalszym ciągu z Justyną Kowalczyk

Maciej Burlikowski | 3 listopada 2014, 06:00

Wbrew pogłoskom bank będzie kontynuował współpracę z biegaczką, jednak nie będzie ona już występować w jego reklamach.

foto: justyna-kowalczyk.pl
foto: justyna-kowalczyk.pl
Bank Raiffeisen Polbank będzie kontynuował współpracę sponsorską z Justyną Kowalczyk, najbardziej utytułowaną polską biegaczką narciarską (pięć medali olimpijskich, w tym dwa złote, dwukrotna mistrzyni świata, czterokrotna zdobywczyni Pucharu Świata). Nie będzie ona już jednak reklamowała produktów banku.

Justyna Kowalczyk reklamowała bank Polbank EFG (polski oddział greckiego EFG Eurobank Ergasias) od lata 2010 r. W marcu 2012 r. bank przedłużył pierwszy dwuletni kontrakt ze sportsmenką na kolejne dwa lata – do 2014 r. Raiffeisen ”odziedziczył” tę umowę reklamową wraz z przejęciem Polbanku na przełomie 2012 i 2013 r. (kontrakt obowiązywał do czerwca br.).

W ”Gazecie Wyborczej” 4 czerwca br. ukazał się wywiad z mistrzynią, w którym Kowalczyk przyznała, że od dłuższego czasu zmaga się z depresją i problemami osobistymi. W mediach pojawiły się spekulacje, że dalsza kariera sportowa zawodniczki stoi pod znakiem zapytania. Pojawiły się także, jak się okazuje nieprawdziwe, pogłoski, że Raiffeisen Polbank zdecydował się nie przedłużać z nią współpracy sponsorskiej. Bank był jej głównym sponsorem, a także sponsorem kadry (wspierał finansowo Polski Związek Narciarski).  


Tymczasem, jak udało się nam ustalić, nowy kontrakt został podpisany, zmieniły się natomiast warunki współpracy.

– Umową z Justyną Kowalczyk została podpisana – potwierdza Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu Raiffeisen Polbank. – Będziemy współpracować teraz na innych zasadach. Ponieważ Justyna doskonale czuje w rozmaitego typu akcjach charytatywnych, w które też chętnie się angażuje, a także bliskie jej są wszelkie działania promujące sport i aktywność fizyczną, to skupimy się na jak najlepszym wykorzystaniu zawartego w tych obszarach potencjału. Wspólnie z Justyną uznaliśmy, że takie działania będą bardziej naturalną platformą współpracy niż reklamy telewizyjne. W konsekwencji pozwoli nam to budować wizerunek banku w sposób bardziej innowacyjny, ciekawszy i w rezultacie efektywniejszy. Pierwsza odsłona już wkrótce, pod koniec listopada.

Ostatnia kampania reklamowa Raiffeisen Polbank z udziałem Kowalczyk miała miejsce od połowy maja do 6 lipca br. Zrealizowały ją agencja kreatywna ADHD Warsaw, studio Propeller Film i dom mediowy Starcom.

Tegoroczny sezon Pucharu Świata w biegach narciarskich rozpocznie się 29 listopada w fińskim Kuusamo, a zakończy 15 marca w norweskim Oslo. Justyna Kowalczyk przygotowuje się do startu w tych zawodach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,