Mateusz Mentlewicz od grudnia obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu w Mango-Media, firmie która jest jednym z nowych klientów O&M.
Z końcem listopada pracę w Ogilvy & Mather zakończy Mateusz Mentlewicz, chief digital officer. Przejdzie on na stronę jednego z nowych klientów agencji, gdzie będzie odpowiedzialny za całokształt działań marketingowych i bezpośrednią współpracę z O&M.
Mentlewicz z Ogilvy & Mather związany był łącznie przez 10 lat. W agencji odpowiadał początkowo za client service, a następnie za rozwój oferty z obszaru digital. Od grudnia obejmie stanowisko dyrektora ds. marketingu w Mango-Media, firmie która jest jednym z nowych klientów O&M.
Agencja zrekrutowała już osobę, która będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój innowacji i szeroko rozumianej oferty digital. Do końca roku będzie ona współpracowała na zasadzie projektowej, a od 2015 r. na stałe dołączy do zespołu Ogilvy & Mather.
Czytaj więcej na temat: Ogilvy & Mather, Mentlewicz Mateusz