M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather i Saturn radzą: myśl technologicznie [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 3 listopada 2014, 06:00

Kampania prowadzona pod hasłem "Saturn radzi: myśl technologicznie" rusza pod koniec października br. i potrwa przez najbliższy rok.

Ogilvy & Mather opracowała wizerunkową kampanię reklamową sieci elektromarketów należących do Media Saturn Holding Polska. Na potrzeby telewizji agencja przygotowała trzy 30-sekundowe spoty, które będą adaptowane zgodnie z aktualnymi wymaganiami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych: wizerunkowo-akcyjnych.

Działania reklamowe prowadzone będą m.in. w telewizji, radio, prasie i internecie, a także w radiowęzłach na terenie galerii handlowych, w mediach społecznościowych oraz w serwisach VoD.

Za strategię kampanii oraz kreację reklam radiowo-telewizyjnych odpowiada agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Universal McCann oraz wewnętrzny dział planowania mediów w Saturn Holding Polska.

Czytaj więcej na temat: , , ,