Kraj

Ogilvy & Mather i Saturn radzą: myśl technologicznie [wideo]

Kampania prowadzona pod hasłem "Saturn radzi: myśl technologicznie" rusza pod koniec października br. i potrwa przez najbliższy rok.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqXuaS36dAEY%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%22%7D
Ogilvy & Mather opracowała wizerunkową kampanię reklamową sieci elektromarketów należących do Media Saturn Holding Polska. Na potrzeby telewizji agencja przygotowała trzy 30-sekundowe spoty, które będą adaptowane zgodnie z aktualnymi wymaganiami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych: wizerunkowo-akcyjnych.

Działania reklamowe prowadzone będą m.in. w telewizji, radio, prasie i internecie, a także w radiowęzłach na terenie galerii handlowych, w mediach społecznościowych oraz w serwisach VoD.

Za strategię kampanii oraz kreację reklam radiowo-telewizyjnych odpowiada agencja Ogilvy & Mather, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Universal McCann oraz wewnętrzny dział planowania mediów w Saturn Holding Polska.