Kraj

Hortex wprowadza nowości i wspiera je jesienno-zimową kampanią

Matka natura zachęca do sięgnięcia po mrożonki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTrmko4T6syc%22%7D
Wczoraj wystartowała kampania firmy Hortex promująca ofertę firmy na okres jesienno-zimowy. Tym razem firma przekonuje, że matka natura wybiera w okresie przełomu pór roku mrożone mieszanki warzywne na zupy.

Hortex ma w ofercie kilkanaście zup, które mają doskonale wkomponowywać się w całoroczne menu.
Cena za opakowanie 450 g – to ok. 3,9 zł.

Kampania reklamowa jest rozwinięciem poprzedniej komunikacji marki Hortex prowadzonej pod hasłem “Mamy to w naturze”. W nowej odsłonie firma mówi o tym, że nawet matka natura uwielbia mrożonki Hortex. Dowiadujemy się z niej, jak powstają mrożonki z polskich warzyw i owoców. Na koniec Hortex prezentuje 13 nowych zup. Za kreację odpowiada Opus B. Media na potrzeby kampanii kupuje OMD. Kampania będzie miała odsłony w stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.