Wczoraj wystartowała kampania firmy Hortex promująca ofertę firmy na okres jesienno-zimowy. Tym razem firma przekonuje, że matka natura wybiera w okresie przełomu pór roku mrożone mieszanki warzywne na zupy.
Hortex ma w ofercie kilkanaście zup, które mają doskonale wkomponowywać się w całoroczne menu.
Cena za opakowanie 450 g – to ok. 3,9 zł.
Kampania reklamowa jest rozwinięciem poprzedniej komunikacji marki Hortex prowadzonej pod hasłem “Mamy to w naturze”. W nowej odsłonie firma mówi o tym, że nawet matka natura uwielbia mrożonki Hortex. Dowiadujemy się z niej, jak powstają mrożonki z polskich warzyw i owoców. Na koniec Hortex prezentuje 13 nowych zup. Za kreację odpowiada Opus B. Media na potrzeby kampanii kupuje OMD. Kampania będzie miała odsłony w stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.