Zagranica

Karren Brady w kampanii Pantene

Procter & Gamble z kolejną odsłoną intensywnych działań adresowanych do kobiet.

Karren Brady w kampanii Pantene
Karren Brady to dziennikarka, publicystka, polityk i pierwsza kobieta, która pełniła funkcję dyrektorki klubu piłkarskiego. Została twarzą nowej kampanii marki Pantene realizowanej pod hasłem “#shine stronger”. jednocześnie marketer zdecydował o stworzeniu specjalnego funduszu, który będzie skupiał się na realizowaniu kobiecych ambicji w Wielkiej Brytanii. Firma przeznaczyła na to 20 tys. funtów.
Kampania jest częściową kontynuacją działań prowadzonych latem pod hasłem “Don’t be sorry”. Tym razem firma chce stawiać na wzmocnienie pozycji kobiet w dążeniu do coraz odważniejszych działań i marzeń. Marka zleciła również badania socjologiczne, które mają pokazać, jakie czynniki pozwalają kobietom w pełni wykorzystać ich potencjał. Jedna trzecia ankietowanych wskazała, że to, co blokuje kobiecy rozwój, to brak zaufania do swoich umiejętności i możliwości oraz strach przed porażką. Prawie jedna piąta ankietowanych odpowiedziała, że ograniczenia finansowe sprawiają, że kobiety nie mogą się rozwijać.

(Marketing Magazine)