Kraj

Poznań wspiera biznes startupowy

W kampanii wzięli udział autorzy m.in. aplikacji Jakdojade.pl, Lubimy Czytać, Dice+.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrIA10IGnYXE%22%7D
Rusza kampania promująca poznańskie start-upy. Jej głównym motywem jest spot, w którym wystąpili przedstawiciele miejscowych start-upów. Wśród nich są autorzy aplikacji Jakdojade.pl, Lubimy Czytać, Dice+, IC Solutions oraz Glip – laureat konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości.

Ważnym elementem kampanii jest strona internetowa Startup.poznan.pl, na której można znaleźć informacje o tym, jak założyć start-up, kto udzieli niezbędnej pomocy w tym zakresie oraz jak ubiegać się o wsparcie finansowe na własną działalność tego typu. Znajduje się tam również lista poznańskich start-upów oraz poświęcony im kalendarz wydarzeń. Kampania odbywać się będzie głównie w internecie w portalach o tematyce biznesowej. Celem kampanii jest pokazanie poznańskich start-upów, zachęcenie do realizacji pomysłów biznesowych w Poznaniu oraz pokazanie miasta jako miejsca, w którym z sukcesem powstają kolejne działalności o takim charakterze.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Just, a za zakup mediów Mastermind.