Rusza kampania promująca poznańskie start-upy. Jej głównym motywem jest spot, w którym wystąpili przedstawiciele miejscowych start-upów. Wśród nich są autorzy aplikacji Jakdojade.pl, Lubimy Czytać, Dice+, IC Solutions oraz Glip – laureat konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości.
Ważnym elementem kampanii jest strona internetowa Startup.poznan.pl, na której można znaleźć informacje o tym, jak założyć start-up, kto udzieli niezbędnej pomocy w tym zakresie oraz jak ubiegać się o wsparcie finansowe na własną działalność tego typu. Znajduje się tam również lista poznańskich start-upów oraz poświęcony im kalendarz wydarzeń. Kampania odbywać się będzie głównie w internecie w portalach o tematyce biznesowej. Celem kampanii jest pokazanie poznańskich start-upów, zachęcenie do realizacji pomysłów biznesowych w Poznaniu oraz pokazanie miasta jako miejsca, w którym z sukcesem powstają kolejne działalności o takim charakterze.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Just, a za zakup mediów Mastermind.