M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Reklamy Sony PlayStation2 uznane za zagrożenie dla młodych odbiorców

Serwis Dzienny | 2 września 2004, 00:00

Kampania marketing services wspierająca sprzedaż konsoli do gier PlayStation2 została ocenzurowana przez organizację kontrolującą standardy etyczne na brytyjskim rynku reklamowym...

Kampania marketing services wspierająca sprzedaż konsoli do gier PlayStation2 została ocenzurowana przez organizację kontrolującą standardy etyczne na brytyjskim rynku reklamowym - Advertising Standards Authority (ASA). Reklamy wykorzystują wizerunek pokrwawionego mężczyzny za kratami. Chodzi o plakaty reklamujące grę "The Suffering", grę horror sprzedawaną tylko konsumentom, którzy ukończyli 18 lat. Zdaniem przedstawicieli ASA plakaty nadmiernie epatują przemocą i nie mogą być publicznie eksponowane. Jest to już kolejna interwencja ASA w ostatnich dniach - na początku tego tygodnia organizacja ta podjęła decyzję o wycofaniu z mediów reklamy samochodu Smart Roadster, którą uznała za zachęcającą do zbyt brawurowej jazdy. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , ,