Kraj

HYPERmedia przygotowała nowy serwis marki Pampers

Agencja interaktywna HYPERmedia i portal Onet.pl przygotowały nowy serwis marki Pampers z portfolio koncernu Procter & Gamble. Premiera witryny ma...

Agencja interaktywna HYPERmedia i portal Onet.pl przygotowały nowy serwis marki Pampers z portfolio koncernu Procter & Gamble. Premiera witryny ma związek z wejściem na rynek nowego wariantu pieluszek Pampers Active Baby. Serwis oprócz interaktywnej prezentacji produktu spełnia rolę internetowego poradnika dla młodych rodziców. Atrakcją witryny jest możliwość przetestowania nowego produktu, zanim pojawi się on w sprzedaży. Każdy rodzic, który zarejestruje się na specjalnym formularzu i odpowie na kilka prostych pytań, otrzyma próbkę pieluszki Active Baby. Autorem projektów graficznych i animacji przedstawiających działanie pieluszek jest agencja interaktywna HYPERmedia. Oprócz tego agencja odpowiedzialna jest za stworzenie systemu weryfikacji danych i baz danych, a także za zarządzanie procesem zbierania zapisów chętnych do sprawdzenia skuteczności nowego produktu. Wykonaniem serwisu od strony technologicznej i umieszczeniem go na serwerach zajął się portal Onet.pl. Procter & Gamble to klient strategiczny HYPERmedia, który trafił do portfolio agencji dwa lata temu. Od tamtej pory agencja obsługuje takie marki jak: Blend-a-med, Pampers, Always, Pantene czy Head & Shoulders. (TW)