Kraj

Play wprowadza taryfę dla kilkulatków

Ofertę Formuła Junior Box wzorowano na zestawach Happymeal McDonald's. Nową ofertę operator reklamuje w kampanii autorstwa agencji Grandes Kochonos i domu mediowego MediaCom.

Play wprowadza taryfę dla kilkulatków
P4, operator sieci komórkowej Play, wprowadza nową ofertę – Formułę Junior Box adresowaną do najmłodszych konsumentów w wieku 7-8 lat. Rodzice mogą wybrać ofertę typu prepaid (na kartę), mix lub abonament. Wszystkie oferty mają domyślnie włączoną blokadę numerów premium i filtr przeciwspamowy (operator nie wysyła dzieciom treści marketingowych, reklam itp.).

– Telefon komórkowy jest obecnie najpopularniejszym prezentem na Pierwszą Komunię. Już kilkulatki chętnie bawią się telefonami rodziców. Postanowiliśmy więc stworzyć ofertę dla najmłodszych połączoną z ofertą dla rodziców, którzy teraz mogą kupić swoim pociechom nie tylko telefon w przystępnej cenie, ale także pakiety minut na rozmowy i transfer danych, i to bez obawy o rachunki – mówi Michał Sobolewski, odpowiedzialny w Playu za oferty dla rynku masowego, który nie ukrywa, że pomysł opakowania (rodzaj kartonowego pudełka, boksu śniadaniowego z gadżetami w środku) wzorowany był na popularnych zestawach Happymeal sieci McDonald’s.

Nową ofertę operator reklamuje w kampanii utrzymanej w świątecznej konwencji (ze św. Mikołajem) autorstwa agencji Grandes Kochonos i domu mediowego MediaCom. W reklamach operator promuje telefon Alcatel Onetouch POP 3C za 1 zł (w ofercie mix ze zobowiązaniem 24 doładowań za 30 zł).

Według Sobolewskiego w badaniach fokusowych przeprowadzonych na zlecenie operatora wśród dzieci okazało się, że nie chcą one ”dziecięcych” telefonów, wolą mieć zwykłe, ”dorosłe” modele komórek.