Kraj

Autentyczni piwowarzy w reklamach Bosmana

Carlsberg Polska prowadzi outdoorową kampanię regionalnej marki piw, wspierając się wizerunkami i nazwiskami pracowników szczecińskiego browaru.

Autentyczni piwowarzy w reklamach Bosmana
Carlsberg Polska rozpoczyna miesięczną kampanię outdoorową regionalnej marki piwa Bosman produkowanej w Browarze Bosman w Szczecinie. Na plakatach wykorzystuje wizerunki i nazwiska autentycznych piwowarów tamtejszego browaru: Mariusza Polewki oraz Sebastiana Sienkiewicza. Kampania prowadzona będzie do końca listopada br., przy wykorzystaniu billboardów na terenie Szczecina i jego okolic.

– Naszą najnowszą kampanię outdoorową oparliśmy na haśle ”Moje życie. Moja pasja”, pokazując ludzi stojących za smakiem piwa Bosman. Mam nadzieję, że nasi pracownicy będą inspiracją dla innych, by realizować swoje pasje i zajmować się w życiu tym, co kochamy – mówi Agnieszka Filek, brand manager marki Bosman.

Głównym bohaterem kampanii jest Mariusz Polewka, który wybrał browarnictwo jako sposób na życie, wbrew górniczym tradycjom rodzinnym i otoczeniu, w którym wyrastał. Bosmański piwowar przeniósł się ze Śląska do Szczecina kilkanaście lat temu. Wcześniej skończył Technikum Piwowarskie. Dzięki determinacji udało mu się osiągnąć cel i podjąć pracę w Browarze Bosman, gdzie realizuje swoją pasję, warząc znane i cenione w regionie piwo.

Autorem kreacji kampanii jest agencja LSCG (agencja założona przez Pawła Fogta i Jacka Studzińskiego), która pracuje dla Carlsberg Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Autorem zdjęć jest szczeciński fotograf Paweł Smoliński.