Kraj

Saatchi & Saatchi rozwija zespół działu kreacji i obsługi klienta

Pięć nowych osób w agencji.

Z początkiem listopada do zespołu kreacji i client service Saatchi & Saatchi dołączają nowe osoby. Do działu kreacji dołącza team kreatywny Krzysztof Nienałtowski (wcześniej DDB, Change, Leo Burnett) i Quentin Carenzo (który wraca do agencji z Young & Rubicam) oraz Zuza Przybyszewska (wcześniej McCann, Next). Struktury kreacji wzmacnia również nowy webdesigner – Ewelina Eliasz, która dołącza do zespołu Rafała Bauera.

– Realizujemy coraz więcej projektów through the line i nasz zespół rozwija się właśnie w tę stronę. Bardzo mnie cieszy, że klienci dostrzegają potrzebę takiego podejścia, bo wymyślanie idei TTL daje po prostu więcej frajdy – mówi Kamil Majewski, dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi.

Oprócz tego agencja rozbudowuje również dział obsługi klienta; w związku z rozwojem oferty do zespołu Magdaleny Karaś dołącza account manager Kamila Kuczyńska.

Biznes agencji rozrasta się w związku z pozyskaniem nowych klientów – wygrany ostatnio przetarg na strategiczno-kreatywną obsługę marki Tyskie oraz pozyskanie dodatkowego biznesu P&G – obsługa regionalna dla Pampers (hub dla 9 rynków) oraz Ariel (hub dla 16 rynków).