Kraj

Łukasz Kawęcki przejął obowiązki Anny Pieli w dziale reklamy Wydawnictwa Murator

Łukasz Kawęcki jest nowym dyrektorem biura reklamy i sponsoringu w Wydawnictwie Murator, odpowiedzialnym za tytuły niebudowlane: "Dobre Wnętrze", "M jak...

Łukasz Kawęcki jest nowym dyrektorem biura reklamy i sponsoringu w Wydawnictwie Murator, odpowiedzialnym za tytuły niebudowlane: “Dobre Wnętrze”, “M jak mieszkanie”, “Podróże”, “Żagle”, “Zdrowie”, “What Where When”. Zastąpił Annę Pielę, która rozpoczęła pracę jako dyrektor biura reklamy Agencji Wydawniczo-Reklamowej “Wprost”, gdzie zastąpiła Grażynę Ogrodnik. Łukasz Kawęcki dotychczas był zastępcą Anny Pieli. Ma 27 lat. Z Wydawnictwem Murator jest związany od początku swej kariery zawodowej, od sześciu lat. Wydawnictwo Murator ma jednocześnie drugiego menedżera w randze dyrektora biura reklamy i sponsoringu, ale odpowiedzialnego za tytuły budowlane na czele z flagowym miesięcznikiem “Murator”. Funkcję tę pełni Anna Dygasiewicz-Piwko. (KP)