Zagranica

Camelot świętuje 20-lecie National Lottery na Wyspach

Firma startuje z wielokanałową kampanią o wartości 5 mln funtów.

Camelot ruszyło z kampanią, której celem jest celebracja 20-lecia National Lottery. Kampania ma wartość 5 mln funtów i będzie miała odsłony w telewizji, na outdoorze, w mediach cyfrowych, w punktach sprzedaży kuponów, a także w prasie i mediach społecznościowych.
Dwie reklamy telewizyjne zostały wyświetlone podczas odcinków “X Factor” w miniony weekend, a za ich kreację odpowiada AMV BBDO. Kampania obrazuje, jak może czuć się milioner, a ponadto outdoor będzie pokazywał m.in. jakie korzyści z loterii czerpały np. grupy paraolimpijskich sportowców, weterani II wojny światowej i beneficjenci kampanii społecznościowych.
Działanie będzie dodatkowo wspierane w social mediach, które będzie koordynować agencja Kindred. Uczestnicy konkursu będą poproszeni o obejrzenie 10 filmów, a później o odpowiedzi na zadane do filmów pytania.

Nagrody w konkursach mają dawać przedsmak bycia milionerem, dlatego w puli nagród znajdują się kolacja w restauracji Shard, wakacje na jachcie, pobyt w luksusowym spa, weekend w zamku i wyjazd z pakietem VIP na Florydę.

(Marketing Magazine)