Kraj

Milka szlachetnie na święta

Marka koncernu Mondelez na święta wspiera inicjatywę Szlachetna Paczka. Polską adaptację spotu przygotowały agencje Saatchi & Saatchi oraz Badi Badi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwyN6jRd4KuA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Milka, marka z portfolio Mondelez, wspiera w tym roku przedświątecznie inicjatywę Szlachetna Paczka i przekazała na ten cel pół miliona złotych. Poprzez nowy, świąteczny spot reklamowy specjalne materiały POSM oraz stronę internetową marka chce także zachęcić Polaków do wsparcia akcji i przypomnieć, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem.

Aby wziąć udział w akcji, trzeba zorganizować paczkę dla potrzebującej rodziny, kupić cegiełkę albo podczas zakupów wybrać produkty Milka na święta.
Szlachetna Paczka to ogólnopolski projekt pomocy realizowany przez Stowarzyszenie Wiosna.
To inicjatywa, której celem jest jednoczenie zwykłych ludzi i pomoc potrzebującym. Około miesiąca przed Bożym Narodzeniem darczyńcy mogą wybrać konkretną rodzinę i przygotować dla niej specjalną paczkę na święta. Paczki w zeszłorocznej edycji otrzymało ponad 17,5 tys. rodzin. W tym roku akcja obejmie pomocą ponad 18 tys. rodzin, które odwiedzi 10 tys. wolontariuszy. Ośrodki paczki powstaną w prawie 600 miejscach w Polsce. Udział można zgłaszać od 22 listopada poprzez stronę internetową.

Akcja, w której uczestniczy Mondelez, otrzymała komunikacyjne wsparcie. Od 12 listopada do końca grudnia w głównych (TVN, Polsat) i lokalnych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot reklamowy utrzymany w świątecznym klimacie. W filmie fioletowa krowa czyta listy z życzeniami przyniesione przez listonosza i zachęca, aby razem z nią spełniać świąteczne marzenia. Można to zrobić, wspierając wraz z Milką “Szlachetną Paczkę“. Polską adaptację spotu przygotowały agencje Saatchi & Saatchi oraz Badi Badi. Za działania PR odpowiada agencja RC2.
Akcja będzie również wsparta specjalnymi materiałami POSM w sklepach. Dodatkowo marka przygotowała niespodziankę dla klientów sklepów handlu tradycyjnego.

Udziały rynkowe Milki wyniosły we wrześniu br. 24,2 proc. (wartościowo), a w kategorii YTD 23,7 proc. (Źródło: Nielsen, Panel Rynku Detalicznego, udziały wartościowe, cała Polska, MAT, wrzesień 2014).