Nestle wprowadza na rynek limitowaną serię świątecznych słodyczy. W tym roku w świątecznej ofercie Nestle po raz pierwszy dostępne są dwie czekolady w dużym formacie. Nestle Dulce de Leche Caramel to połączenie mlecznej czekolady, chrupiących herbatników i karmelowego nadzienia. Druga nowość – Nestle Strawberry Cheesecake – łączy mleczną czekoladę z kremem o smaku sernika i truskawkowym nadzieniem.
Deserowe praliny After Eight z nadzieniem o smaku miętowym dostępne są teraz w eleganckim świątecznym opakowaniu. Specjalnie na święta Nestle oferuje również dwie edycje limitowane deserowych pralin: o smaku pomarańczowo-miętowym oraz o smaku marcepanu z miętową nutą.
Propozycją dla koneserów słodyczy są praliny Black Magic. To kolekcja czekoladek deserowych z nadzieniem o różnych smakach, m.in. orzechowym, migdałowym, truflowym czy malinowym. Są pozycjonowane jako słodycze premium.
Nestle oferuje figurkę KitKat z mlecznej czekolady z zatopionymi w niej chrupiącymi kawałkami wafelka. Dla dzieci firma proponuje figurkę Aero w kształcie sowy z mlecznej czekolady, która skrywa czekoladowe kulki pełne bąbelków. Słodycze są dostępne w cenach od 9 zł do 21,30 zł. Świąteczne produkty będą prezentowane w sklepie na standach w formacie
ćwierćpalet zaprojektowanych tak, by można je było ze sobą zestawiać. W kanale nowoczesnym pojawią się ćwierćpalety zatowarowane słodyczami.
Oprócz materiałów POS firma nie przewiduje dodatkowego wsparcia dla kategorii słodyczy. Wsparcie otrzymają natomiast produkty marki Winiary: Barszcz Czerwony Ekspresowa Zupa i Majonez Dekoracyjny. Ich sprzedaż w okresie przedświątecznym będzie wspierana kampaniami telewizyjnymi oraz promocjami w punktach sprzedaży. Za przygotowanie obu kampanii odpowiada agencja Legend, a media na potrzeby kampanii kupuje MEC.