Kraj

Nestle ze świąteczną ofertą słodyczy

Firma wprowadza limitowaną serię słodkich przysmaków na święta, ale wspierać marketingowo będzie inne kategorie.

Nestle ze świąteczną ofertą słodyczy
Nestle wprowadza na rynek limitowaną serię świątecznych słodyczy. W tym roku w świątecznej ofercie Nestle po raz pierwszy dostępne są dwie czekolady w dużym formacie. Nestle Dulce de Leche Caramel to połączenie mlecznej czekolady, chrupiących herbatników i karmelowego nadzienia. Druga nowość – Nestle Strawberry Cheesecake – łączy mleczną czekoladę z kremem o smaku sernika i truskawkowym nadzieniem.

Deserowe praliny After Eight z nadzieniem o smaku miętowym dostępne są teraz w eleganckim świątecznym opakowaniu. Specjalnie na święta Nestle oferuje również dwie edycje limitowane deserowych pralin: o smaku pomarańczowo-miętowym oraz o smaku marcepanu z miętową nutą.
Propozycją dla koneserów słodyczy są praliny Black Magic. To kolekcja czekoladek deserowych z nadzieniem o  różnych smakach, m.in. orzechowym, migdałowym, truflowym czy malinowym. Są pozycjonowane jako słodycze premium.
Nestle oferuje figurkę KitKat z mlecznej czekolady z zatopionymi w niej chrupiącymi kawałkami wafelka. Dla dzieci firma proponuje figurkę Aero w kształcie sowy z mlecznej czekolady, która skrywa czekoladowe kulki pełne bąbelków. Słodycze są dostępne w cenach od 9 zł do 21,30 zł. Świąteczne produkty będą prezentowane w sklepie na standach w formacie 
ćwierćpalet zaprojektowanych tak, by można je było ze sobą zestawiać. W kanale nowoczesnym pojawią się ćwierćpalety zatowarowane słodyczami. 

Oprócz materiałów POS firma nie przewiduje dodatkowego wsparcia dla kategorii słodyczy. Wsparcie otrzymają natomiast produkty marki Winiary: Barszcz Czerwony Ekspresowa Zupa i Majonez Dekoracyjny. Ich sprzedaż w okresie przedświątecznym będzie wspierana kampaniami telewizyjnymi oraz promocjami w punktach sprzedaży. Za przygotowanie obu kampanii odpowiada agencja Legend, a media na potrzeby kampanii kupuje MEC.