Kraj

Wafelek Black Jack wraca na półki z logo SAN

Wafelek Black Jack, do niedawna sprzedawany przez Stollwerck Polska, ponownie wchodzi do sprzedaży na terenie kraju. Tym razem pod logo...

Wafelek Black Jack, do niedawna sprzedawany przez Stollwerck Polska, ponownie wchodzi do sprzedaży na terenie kraju. Tym razem pod logo SAN (Koncern United Biscuits w grudniu ub.r. kupił fabrykę Stollwercka na Węgrzech, wraz z kilkoma produkowanymi tam wyrobami (m.in. ciastka i wafle). Black Jack, który zyskał dużą popularność w Polsce (2-proc. udziały ilościowe i wartościowe w rynku wafli w czekoladzie), nadal będzie sprzedawany w dwóch wariantach smakowych (kokosowy i kakaowy), po cenie bliskiej tej, która dotychczas obowiązywała -0,70 zł. Nie zmieni się także etykieta produktu. Zdaniem Grzegorza Jaroszkiewicza, junior brand managera w United Biscuits Poland, nowy właściciel marki będzie kontynuował pierwotną strategię marketingową, przygotowaną przez Stollwercka, i reklamował Black Jacka, jako wafel młodzieżowy. Jeszcze w tym roku produkt ma być promowany, a w przyszłym reklamowany w mediach. (MK)