Wafelek Black Jack, do niedawna sprzedawany przez Stollwerck Polska, ponownie wchodzi do sprzedaży na terenie kraju. Tym razem pod logo SAN (Koncern United Biscuits w grudniu ub.r. kupił fabrykę Stollwercka na Węgrzech, wraz z kilkoma produkowanymi tam wyrobami (m.in. ciastka i wafle). Black Jack, który zyskał dużą popularność w Polsce (2-proc. udziały ilościowe i wartościowe w rynku wafli w czekoladzie), nadal będzie sprzedawany w dwóch wariantach smakowych (kokosowy i kakaowy), po cenie bliskiej tej, która dotychczas obowiązywała -0,70 zł. Nie zmieni się także etykieta produktu. Zdaniem Grzegorza Jaroszkiewicza, junior brand managera w United Biscuits Poland, nowy właściciel marki będzie kontynuował pierwotną strategię marketingową, przygotowaną przez Stollwercka, i reklamował Black Jacka, jako wafel młodzieżowy. Jeszcze w tym roku produkt ma być promowany, a w przyszłym reklamowany w mediach. (MK)